nicolemallorca.reismee.nl

Voorlaatste dag

En dan breekt toch bijna de dag aan waar je nog niet aan wil denken..... morgenavond vertrek ik weer richting Borne.

Vanochtend vroeg op, lekker ontbeten - zoveel vers fruit ook elke dag - en vroeg aan het strand. Genieten is dat als er nog bijna geen mensen zijn op het strand. Zee is iedere dag anders, steeds varen ook andere bootjes voorbij. Er zit hier vlakbij een zeil- en surfschool, leuk om te zien wanneer ze in groepjes uitvaren.

Heerlijk eind langs de vloedlijn gelopen, dat ga ik nog weer het meeste missen! Eindelijk kreeg ik de kans om een van de meest fanatieke handelsmannen op de foto te krijgen. De beste man liep dagelijks met ca. 8 hoedjes op zijn hoofd gestapeld, over zijn ene arm diverse hamasdoeken, aan zijn andere arm bungelden wel 10 tassen, en in zijn hand hield hij nog een bak met zonnebrillen en petten vast. Iedere dag vrolijk maar niet opdringerig. Ongemerkt zijner best veel mensen die iets kopen bij ze. Ik hoop dat hij goede zaken heeft gedaan vandaag.

De middag aan en in het zwembad doorgebracht. Het is wel druk in het hotel maar je merkt al die mensen niet. Personeel is erg vriendelijk. Vanochtend toen ik uit mijn kamer kwam om naar het strand te gaan wenste de dame van de schoonmaak op de gang mij een goede thuisreis in half Duits half Engels. Ik zei dat ze een dag te vroeg was, maar ze gaf aan dat zij morgen vrij was dus vandaar. Erg attent, ik was er zelfs een beetje door geraakt. Heb haar vriendelijk bedankt voor iedere dag een super schone kamer, keurig opgevouwen pyama, airco aan op standje hardst. Zo’n vriendelijk oud Spaans dametje weet niet half hoe fijn ze mijn verblijf heeft gemaakt.

Ik ga nog en laatste keer van het diner genieten, altijd spannend wat er nu weer aangeboden wordt. Daarna nog een even over de boulevard. Morgen kan ik na het uitchecken om 11 uur, de koffers in hotel laten in een speciale ruimte. Ze hebben hier bij zwembad speciaal kleedhokjes waar je eind van de dag kan douchen en omkleden. Om 19u haalt de bus mij weer op richting vliegveld Palma de Mallorca. Dus ik blijf hier morgen nog lekker van zon, strand, zwembad, boulevard en het Spaanse leven genieten. Zal de zon meenemen naar NL.

Reacties

Reacties

Anita

Nou zo te lezen heb jij je prima vermaakt! Erg leuk om mee te leven zo.
Alvast een fijne laatste dag, geniet nog even! Goede terugreis en mooi dat je beetje zon mee terugneemt :)

Ine

Ik heb genoten van je updates en je geanimeerde manier van schrijven, een goede indruk gekregen van je verblijf. Jammer dat het bijna weer voorbij is. Ik wens je een veilige terugreis!

mama

Je bericht met volle belangstelling gelezen. Voor jou jammer dat het er weer opzit maar wij zijn ook blij jou weer te zien. Nog een fijne dag x

Christel

Nog even genieten daar! Ik heb genoten van je leuke verhalen. Fijne laatste dag en een goede terugreis gewenst!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!