nicolemallorca.reismee.nl

Terugblik korte vakantie

En toen zat het er al weer op helaas…

Ik heb nog 2 dagen heerlijk gefietst langs de kust. Vrijdag nog uitgebreid bij de haven van Palma gekeken, daar was een scheepvaart beurs gaande, tussen de hekken door kon ik me vergapen aan dure jachten, jetski’s en alles wat met watersport te maken had. Druk dat het daar was!

Vrijdag was het een echte stranddag. Zaterdag werd het rond de middag al snel bewolkt. Gelukkig was de temperatuur wel goed, 22 gr, dus wel laatste uren lezend op zonnebedje doorgebracht. Op strand waren veel Spaanse families met kinderen sport en spel aan het doen.

De transferbus was exact op tijd en bracht me om half 6 naar het vliegveld. Altijd druk op dat grote vliegveld, maar wel prima geregeld. Veel turbulentie boven zee, eenmaal boven Frankrijk werd het rustiger. Ze kwamen dan ook niet langs met eten/drinken en op zo’n korte vlucht is dat ook niet echt nodig, alhoewel een Duits ouder echtpaardat naast me zat er wel uitgebreid over klaagde…

Koffer snel van de band gekregen. Parkeerticket automaten gaven storingen… dat is minder als je ‘s avonds laat aankomt en vliegveld bijna leeg is… maar gelukkig werkte de automaat waar je met contact geld kon betalen wel, en laat ik nu toch bij toeval wel nodige contact nog in mijn tas hebben! Dus goed van luchthaven weggekomen, thuis hing de vlag uit..🤗 maar dat had waarschijnlijk meer met onze Koning te maken dan met terugkomst van deze moeder😜

Heerlijks uitgerust, fijne dagen gehad, voor herhaling vatbaar! Helaas wel hoest-virus opgelopen, kan ook bijna niet anders met zoveel hoestende mensen in hotel en vliegtuig om je heen. Airco’s helpen ook niet mee.

Desalniettemin hoop ik de warmte van de zon en de relaxte sfeer van Spanje nog een tijdje vast te houden!

Dank voor het lezen en graag tot een volgende vakantie! Xx☀️

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!