nicolemallorca.reismee.nl

Vakantiedag 3

Vanochtend scheen de zon al vroeg volop. Om 10 uur zat ik al in korte broek op de fiets. Wat een zaligheid, Ik moest het fietspad delen met heel veel wielrenners, het leek of er een toertocht gaande was. Grappig om te zien dat er ook groepjes mannen op een racefiets fietsten en hun vrouwen op een elektrische fiets meededen.
Vandaag ook veel Scandinaviërs gezien en gehoord.

Opvallend was ook het grote aantal groepen Duitsers die, naast dat ze vaak allemaal in hetzelfde shirt lopen, ook nog eens allen een aanvoerdersband dragen met de Duitse vlag…. Het blijven toch Duitsers he😉

Lekker even gewinkeld, leuke ‘Spaanse’ witte outfit gescoord. Paar uur fijn op het strand in de zon gelegen. Heel even met de voetjes in het zeewater gestaan maar dat is nog wel echt fris. Vandaag was er veel vertier op zee, Surfschool en jetski’s. En veel kitesurfers, dat gaf een kleurrijk spektakel.
In de loop van de middag werd het bewolkter, dus shirt weer aan en een terras opgezocht voor een verlate lunch.
Ik had een leuk boek, heb eind van de middag op de ligbedjes in de hotel tuin lekker liggen lezen.
Echt vakantiedag gehad.

Diner buffet was weer goed. Iets te veel toetjes (taartje). Eten laten zaken door avond loopje langs het strand. ‘s Avonds koelt het wel af en kun je wel jas aan langs het water. Winkeltjes sluiten nu tussen 20 en 21.30 uur in tegenstelling tot in de zomer wanneer alles vaak tot 23.00 uur open is.

Vandaag geen animatie dus tijd om Feyenoord te kijken (mits de kpn app stabiel blijft werken) en nieuw boek uit te zoeken!. Morgen weer vroeg op pad, want ‘s morgens langs de kust is echt het mooiste begin van de dag!